REKLAMACIJE
Kako možemo da vam pomognemo?
Pretražite bazu podataka Kupujemo Provereno, možda već imamo odgovor za Vas.
Reklamacija je prvi korak zaštite prava potrošača. To je zahtev koji potrošač neposredno upućuje trgovcu radi otklanjanja nesaobraznosti robe ili usluge.
Pretražite bazu podataka Kupujemo Provereno, možda već imamo odgovor za Vas.
REKLAMACIJE
Ukoliko ste robu, koja je oglašena na našem sajtu, kupili u nekom od maloprodajnih objekata a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti putem formulara.
Proizvode koje mi oglašavamo, kao i kompanije koje iste proizvode, su predmet detaljne provere i kontrole, i ako ta roba ne odgovara naznačenom kvalitetu ili je oštećena imajte na umu da je moguće da se radi o falsifikatu / krivotvorenoj robi ili je trgovac ne savestan!
Ukoliko želite da podnesete reklamaciju za artikal koji ste kupili u maloprodajnom objektu, neophodno je da sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini, kao i artiklom koji reklamirate, odete u maloprodajni objekat gde ste obavili kupovinu. U prodavnici ćete dobiti detaljna uputstva i pomoć oko podnošenja reklamacije.
Ukoliko ste robu kupili u našoj on-line prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj koji je u kontakt strani. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku.
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara na sledećem linku ili pozivanjem broja telefona koji je naznačen u kontakt formi OVDE
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Kupujemo Provereno doo, već trošak pada na teret kupca.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Da Vas podsetimo: Mi smo posvećeni, naša misija je zaštita potrošača i ako uočite bilo koju prevaru prilikom on-line kupovine, pišite nam, pozovite, biće te prijatno iznenađeni krajnim rezultatom.
Hvala Vam za buduću saradnju !
Vaš Kupujemo provereno tim
Unapredite kvalitet života, kupujte provereno i brzo, oslobođeni stresa koji Vas svakodnevno okružuje! Dismiss