Usluge

REKLAMACIJE

Kako možemo da vam pomognemo?

Pretražite bazu podataka Kupujemo Provereno, možda već imamo odgovor za Vas.

REKLAMACIJE

Ukoliko ste robu, koja je oglašena na našem sajtu,  kupili u nekom od maloprodajnih objekata a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti putem formulara.

Proizvode koje mi oglašavamo, kao i kompanije koje iste proizvode, su predmet detaljne provere i kontrole, i ako ta roba ne odgovara naznačenom kvalitetu ili je oštećena imajte na umu da je moguće da se radi o falsifikatu / krivotvorenoj robi ili je trgovac ne savestan!

Ukoliko želite da podnesete reklamaciju za artikal koji ste kupili u maloprodajnom objektu, neophodno je da sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini, kao i artiklom koji reklamirate, odete u maloprodajni objekat gde ste obavili kupovinu. U prodavnici ćete dobiti detaljna uputstva i pomoć oko podnošenja reklamacije.

 

Ukoliko ste robu kupili u našoj on-line prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj koji je u kontakt strani.  U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da kontaktirate našu korisničku podršku.

Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:

  • Broj Vašeg računa-otpremnice
  • Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
  • Opis problema koji imate

Tražene podatke možete dostaviti popunjavanjem formulara na sledećem linku ili pozivanjem broja telefona koji je naznačen u kontakt formi OVDE

U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.

  • Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.
  • Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Kupujemo Provereno doo, već trošak pada na teret kupca.

 

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Upozorenje na prevaru

Da Vas podsetimo: Mi smo posvećeni, naša misija je zaštita potrošača i ako uočite bilo koju prevaru prilikom on-line kupovine, pišite nam, pozovite, biće te prijatno iznenađeni krajnim rezultatom.

Hvala Vam za buduću saradnju !

Vaš Kupujemo provereno tim

Ovde možete preuzeti pravilnik o rešavanju reklamacija i obrazac za podnošenje reklamacije!

Preuzmite pravilnik Obrazac za reklamaciju